Koszykarz Kyrie Irving bardzo czeka na „wielki tydzień” w sieci Foot Locker

Od 19 listopada do 26 listopada trwa tzw. Week of Greatness w sieci sklepów z obuwiem sportowym Foot Locker – jest to okres gdy swoje premiery w tej sieci mają nowe modele butów sportowych znanych marek: Nike, Jordan, Adidas czy Reebok.  Spot promujący to wydarzenie w zabawny sposób pokazuje, jak 20-letni Kyrie Irving, koszykarz zespołu Cleveland Cavaliers czeka na nadejście Wielkiego Tygodnia w Foot Locker.

Spot pt. Foot Locker Week of Greatness ft Kyrie Irving pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 28 tysięcy share’ów na Facebooku. Spot przygotowała agencja BBDO New York.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: