Red Bull Kluge czyli reakcja łańcuchowa z czynnikiem ludzkim

Maszyna Rube Goldberga to jeden z tych złotych patentów, które niemal zawsze sprawdzają się w marketingu wirusowym – z nieznanych mi powodów ludzie lubują się w oglądaniu rozbudowanych reakcji łańcuchowych, zwanych też efektem Domina.  Marka napojów energetycznych Red Bull do swojej akcji pt. Red Bull Kluge dodała element ekstremalny czyli ludzi – ze spadochronem, na deskorolce, na rowerze – którzy stanowią tu integralny element maszyny Goldberga…

Spot pt.  The Athlete Machine – Red Bull Kluge  pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 10 milionów wyświetleń na YouTube oraz 783 tysiące share’ów na Facebooku. Więcej o tej akcji na stronie: http://www.redbullusa.com/kluge.

 

One Response to Red Bull Kluge czyli reakcja łańcuchowa z czynnikiem ludzkim

  1. Red Bull od zawsze miał nosa do marketingu, ale ostatnio podnosi poprzeczkę baaardzo wysoko 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: