Perfumy na bardzo różowy piątkowy wieczór od Nicki Minaj

Robiąca ostatnio oszałamiającą karierę rapperka Nicki Minaj dołączyła właśnie do grona gwiazd, które dorobiły się własnego zapachu perfum.  Panna Minaj, wyglądająca jak przypalona na słońcu lalka Barbie, promuje swój zapach o wdzięcznej nazwie Pink Friday w spocie, w którym kropla jej krwi zmienia kolor wszystkiego na różowy, a sama Nicki staje się złota – jednym słowem kwintesencja kiczu…

Spot pt. Nicki Minaj Pink Friday – Official Fragrance Commercial pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 233 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 13 tysięcy share’ów na Facebooku.  Zastanawiam się kim jest grupa docelowa dla perfum, które sprzedawane są w koszmarnych flakonach przypominających półpiersie rapperki – chyba tylko 12-letnie fanki?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: