Być jak Agent 007 i znaleźć wodoszczelny smartfon w zimnej Coca-Coli…

Sony jest jedną z marek, które dość mocno zainwestowały w najnowszą produkcję z serii przygód agenta 007 pt. Skyfall – teraz nadszedł czas spijania „marketingowej” śmietanki.  Podczas premierowych pokazów Skyfall w Sztokholmie widzowie oglądający poprzedzający film blok reklamowy zostali zaskoczeni nietypowym spotem promującym nowy wodoszczelny smartfon Sony Xperia Acro S

Spot pt. The Xperia Soda Stunt  pojawił się w sieci 3 dni temu i jak na razie zgromadził ponad 30 tysięcy wyświetleń na YouTube i coś mi mówi, że już wkrótce będzie tego znacznie więcej.  Jestem natomiast ciekawy czemu to Szwedzi zostali wybrani do takiej akcji, a nie np. Polacy – może by tak Sony w paru polskich kinach powrzucała trochę smartfonów do drinków?

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: