Dzięki BUYRAL każdy film może stać się viralem

Pomysłowa kanadyjska agencja reklamowa John St. – która w ubiegłym roku ukuła pojęcie catvertising i ogłosiła, że swoją działalność koncentruje właśnie na reklamach z udziałem kotów, jako tych, które są najbardziej lubiane – powraca z nowym śmiałym pomysłem biznesowym! Obecnie John St. promuje BUYRAL – swój nowy genialny patent na uczynienie dowolnego video globalnym viralem na skalę porównywalną do słynnych kampanii Old Spice czy Evian Babies…

Spot pt.  BUYRAL – Professional Clicking  pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 232 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 19 tysięcy share’ów na Facebooku.  To kto reflektuje na kilka kilogramów klików?  Szczegółowy cennik BUYRAL można znaleźć na specjalnej stronie: http://buyral.ca/Trzeba przyznać, że małej lokalnej agencji John St. znów udała się autopromocja – po raz drugi skutecznie zaistnieli w światku reklamowym i wypromowali swoje imię… Może agencja ta zostanie w końcu dostrzeżona i dostanie szansę stworzenia virala dla jakiegoś klienta?

2 Responses to Dzięki BUYRAL każdy film może stać się viralem

  1. Ceny bardzo atrakcyjne 🙂 Aż szkoda, że fejk.

  2. […] tym, że co jakiś czas wprowadza zaskakująco celne innowacje – jest autorem mechanizmu BUYRAL, dzięki któremu dowolny filmik może stać się viralem oraz wprowadziła do użytku pojęcie […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: