Po co komu iPad mini? – Żeby stworzyć fortepianowy duet z iPadem 4

Ledwie wczoraj Apple zaprezentował po raz pierwszy iPad mini oraz 4. generację zwykłego iPada, a już dziś jednym z najgorętszych spotów w internecie jest pierwsza reklama, w której pojawia się nowy mały iPad w duecie ze swoim starszym i większym bratem…  Jeśli ktoś oczekiwał, że Apple wprowadzi do wersji mini jakieś innowacje, to się rozczarował – jak się okazuje jest to po prostu iPad 2 w zredukowanym rozmiarze.  Czy możliwość grania duetów fortepianowych w jakiejś aplikacji to wystarczający powód, żeby posiadacze iPada kupili również wersję mini?

Spot pt.  Apple – iPad Mini – TV Ad – Piano  w ciągu jednej doby zgromadził ponad 75 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 3 tysiące share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała oczywiście agencja TBWA\Media Arts Lab.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: