Na Facebookowym fanpage’u brytyjskiej marki podpasek Bodyform pojawił się wpis niejakiego Richarda Neilla, który zarzucił Bodyform kłamanie w reklamach pokazujących szczęśliwe i radosne kobiety mające okres. Według Richarda jego dziewczyna nigdy nie miewa takich okresów, a zamiast tego zmienia się wówczas w wredną małą dziewczynkę z filmu „Egzorcysta”… Post Richarda zebrał blisko 100 tysięcy „Lubię to” i zaowocował taką oto filmową odpowiedzią Bodyform!
Spot pt. Bodyform Responds :: The Truth pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym krótkim czasie zgromadził już ponad 2.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 92 tysiące share’ów na Facebooku. Oczywiście występująca w spocie CEO Bodyform Caroline Williams jest tylko aktorką, ale w imieniu Bodyform otwarcie przyznaje, że wizje radosnych okresów podczas których kobiety jeżdżą na rowerze, koniu, rollercoasterze czy skaczą na spadochronie to tylko reklamowa mistyfikacja! Akcję przygotował dla Bodyform dom mediowy Carat, a spot zrealizował Rubber Republic.