Odkryj w sobie Jamesa Bonda w 70 sekund dzięki Coca-Coli ZERO

Coca-Cola  ZERO – będąca jednym z wielu sponsorów najnowszego filmu o agencie 007 – przeprowadziła ciekawą akcję promocyjną, w której nagrodami były ekskluzywne wejściówki na pokaz filmu Skyfall.  Akcja przeprowadzona na dworcu w Antwerpii wymagała od ochotników – którzy zdecydowali się podjąć wyzwanie 70 sekund – szybkości, sprytu i zdecydowania…

Spot pt. Unlock the 007 in you. You have 70 seconds!  pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 220 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 180 tysięcy share’ów na Facebooku. Trzeba przyznać, że koncern Coca-Cola opanował już do perfekcji wykorzystanie tzw. vending-machines w działaniach promocyjnych na pograniczu ambient i guerilla!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: