Expedia namawia, by znaleźć i zrozumieć swoich bliskich…

Expedia, amerykański serwis internetowy pośredniczący w planowaniu podróży, wypuścił odważną i pełną emocji reklamę. Bohaterem spotu jest ojciec, który wybiera się na ślub swojej córki. Nie jest to jednak zupełnie zwyczajny ślub – jego córka postanowiła bowiem poślubić inną kobietę.  Pomimo faktu, że sześć amerykańskich stanów wprowadziło już możliwość zawierania związków małżeńskich przez partnerów tej samej płci, to jednak temat ten za oceanem nadal budzi sporo kontrowersji.  Mężczyzna pomimo różnych wątpliwości postanawia jechać na ślub, by nie stracić ukochanej córki…

Spot pt. Find Your Understanding: Expedia Find Yours  pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 102 tysiące share’ów na Facebooku.  Film przygotowała agencja 180 Los Angeles.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: