iPod powraca – jeszcze bardziej kolorowy i podskakujący

Ostatnio Apple zajęty był głównie promowaniem nowego iPhone’a, a wcześniej koncentrował się na launchu tabletów iPad.  W tych okolicznościach można było odnieść wrażenie, że kultowy przenośny odtwarzacz muzyki – iPod – spadł w hierarchii ważności koncernu na jakieś odległe miejsce. Okres zapomnienia najwyraźniej jednak minął, bo iPod właśnie powrócił z nową energetyczną reklamą, a wszystko to dlatego, że do sprzedaży za chwilę trafią nowe generacje odtwarzaczy iPod Nano  i  iPod Touch…

Spot pt. Apple – iPod – TV Ad – Bounce pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już zdołał zgromadzić blisko 200 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Reklamę jak zwykle w przypadku Apple przygotowała agencja TBWA\Media Arts Lab, a za przygotowanie animacji odpowiedzialne było studio Psyop.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: