iPhone 5 już tu jest – większy, wyższy, a cieńszy i lżejszy…

Konkurenci Apple wykorzystują wszelkie słabości nowego iPhone’a, by przekonać potencjalnych klientów do swoich produktów, a tymczasem Apple rozpoczyna dużą kampanię promocyjną, w której najnowszy iPhone 5 prezentowany jest oczywiście jako spełnienie marzeń konsumentów – bo wielkość ekranu została idealnie dopasowana do Twojego kciuka…

Spot pt. Apple – iPhone 5 – TV Ad – Thumb pojawił się w sieci 3 dni temu i już zgromadził ponad 802 tysiące wyświetleń na YouTube i 8 tysięcy share’ów na Facebooku.   Kolejna reklama zachwala funkcję umożliwiającą robienie zdjęć panoramicznych – które jest ponoć tak proste jak wypowiedzenie słynnego „cheese”…

Spot pt. Apple – iPhone 5 – TV Ad – Cheese w ciągu 3 dni zgromadził 605 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 10 tysięcy share’ów na Facebooku.  Wszystkie reklamy iPhone’a tradycyjnie przygotowała agencja TBWA\Media Arts Lab. Trzeci spot podejmuje temat rozmiarów nowego iPhone’a, które ponoć zaprzeczają prawom fizyki … – 593 tysiące wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: