Według Samsunga sport nie dba o to, kim jesteś…

Z okazji paraolimpiady w Londynie Samsung – jeden ze głównych sposnorów olimpijskich – wypuścił 90-sekundowy spot pokazujący treningi i codzienną walkę ze słabościami niepełnosprawnych zawodników przygotowujących się do udziału w Igrzyskach Parolimpijskich London 2012.  Kampania prowadzona jest pod hasłem:  Sport doesn’t care who you are – Everyone can take part  [Sport nie dba kim jesteś – każdy może wziąć udział].

Spot pt. Paralympics – London 2012 – Sport doesn’t care who you are – Everyone can take part – Samsung pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 4.4 miliona wyświetleń na YouTube.  Kampanię przygotowała agencja 72andSunny z Amsterdamu.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: