Dwupłciowy model reklamuje Toyotę Auris w Japonii

Stav Strashko to 19-letni model/modelka, który urodził się na Ukrainie, a wychował w Izraelu – chłopak wygląda zupełnie jak dziewczyna, a jego płęć można rozpoznać dopiero gdy pokaże swój chłopięcy tors.  Jego występ w najnowszym spocie Toyoty -promującym model Toyota Auris pod hasłem Not trendy, not casual, not for everyone – już wywołuje spore zamieszanie w sieci – zobaczcie sami!

Spot ten, którego japoński tytuł pozostanie dla mnie zagadką, pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.4 miliony wyświetleń na YouTube.  Reklama ponoć rzeczywiście jest emitowana na rynku japońskim.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: