Z okazji 80. urodzin LEGO opowiada historię swojej marki

Klocki LEGO obchodzą właśnie swoje 80. urodziny – kto by pomyślał, że ta duńska marka narodziła się przed II wojną światową, gdy pewien bezrobotny cieśla próbował znaleźć alternatywne źródło dochodów.  Tak, początkowo pod marką LEGO sprzedawane były drewniane zabawki, które założyciel marki ręcznie produkował.  Dopiero w latach 50-tych – gdy klocki były już produkowane z plastiku – pojawił się pomysł, by stworzyć cały „system” klocków LEGO, który stymulowałby wyobraźnię dzieci do twórczej zabawy.

Spot pt. The LEGO® Story  pojawił się w sieci zaledwie 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 470 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 64 tysiące share’ów na Facebooku.  Wirusowy sukces filmu jest tym większy, że trwa on ponad 17 minut, co jak na strandardy virali jest niewiarygodnie długim czasem, ale trzeba przyznać, że twórcom tej uroczej animacji udaje się utrzymać uwagę widzów!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: