Dylemat ratownika – ratować emerytki czy iść na lunch do Hooters?

Amerykańska sieć restauracji Hooters, której głównym wyróżnikiem są skąpo ubrane kelnerki, promuje się nowym spotem, który wzbudza sporo negatywnych reakcji.  Bohaterem spotu jest przystojny młody ratownik, który ma pod opieką basen, z którego najwyraźniej korzystają głównie niezbyt urodziwe emerytki…  Sowa będąca maskotką i symbolem marki Hooters pojawia się pod postacią aniołka i diabołka, które to walczą o morale naszego ratownika.  Wygrywa diabelska sowa, która namawia bohatera to porzucenia obowiązków ratownika i udania się na lunch do Hooters.

Spot pt. Lifeguard – Hooters Angel Owl & Devil Owl  pojawił się w sieci niecałe 2 tygodnie temu i w tym czasie zgromadził ponad 54 tysiące wyświetleń na YouTube.  Spot przygotowała agencja Fitzgerald+CO, a wyreżyserował Jody Hill.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: