Zobaczyć rodziców uprawiających seks i uspokoić się jedząc spaghetti

Ragú – marka sosów do spaghetti należąca do koncernu Unilever, która reklamuje się w USA sloganem America’s favorite pasta sauce – błysnęła właśnie bardzo nietypowym jak na FMCG spotem reklamowym.  Jego bohaterem jest chłopak w wieku na oko 7-8 lat, który przypadkiem nakrywa swoich rodziców w niedwuznacznej sytuacji (a przynajmniej tyle sugeruje nam jego mina).  Po tym jakże traumatycznym przeżyciu matka serwuje mu spaghetti z sosem Ragú, co najwyraźniej pomaga mu poradzić sobie z tym, co wcześniej zobaczył…

Spot pt. Ragú Long Day of Childhood Commercial Premiere: Parent’s Bedroom pojawiła się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zgromadził już ponad 615 tysięcy wyświetleń na YouTube.   Spot przygotowała agencja Barton F. Graf 9000.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: