Reklama sieci lodziarni z Filadelfii wzbudza skrajne emocje

Little Baby’s Ice Cream to nieduża lokalna sieć lodziarni w Filadelfii, o której właśnie zrobiło się głośno w sieci dzięki jej najnowszej kampanii reklamowej.  Bohaterem dwóch niepokojących spotów jest niejaki Malcolm – „lodowy-człowiek”, który na oczach widzów zaczyna łyżką zjadać samego siebie, opowiadając przy tym jakto swój młodzieńczy wygląd zawdzięcza właśnie konsumpcji lodów od Little Baby’s Ice Crem…

Spot pt. Little Baby’s Ice Cream „This is a Special Time”  pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 720 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 39 tysięcy share’ów na Facebooku.  Drugi spot pt. Love Lickers jest mniej popularny – zanotował 174 tysiące wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: