P&G pokazuje kulisy wychowywania amerykańskich olimpijczyków

Koncern Procter & Gamble kontynuuje swoją kampanię olimpijską, prowadzoną pod hasłem Thank You Mom, w której to matki sportowców stają się głównymi bohaterami kampanii.  W najnowszej odsłonie zatytułowanej Raising an Olympian [Wychowując Olimpijczyka] P&G pokazuje nam kulisy życia dwójki popularnych amerykańskich olimpijczyków – pierwszy spot poświęcony jest gimnastyczce Gabby Douglas.

Spot pt. Raising an Olympian – GABBY DOUGLAS pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.4 miliona wyświetleń na YouTube oraz 87 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała dla P&G agencja Wieden+Kennedy Portland.

W drugim spocie pt. Raising an Olympian – RYAN LOCHTE, który pojawił się miesiąc temu i zgromadził prawie 1 milion wyświetleń na YouTube, możecie obejrzeć matkę zdobywcy złotego medalu olimpijskiego w pływaniu Ryan’a Lochte, opowiadającą o drodze swojego syna na olimpijskie podium.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: