Visa w przepiękny sposób zachęca do kibicowania olimpijczykom

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Igrzyska Olimpijskie London 2012 zbliżają się dużymi krokami – w sieci królują spoty sponsorów Olimpiady, jak chociażby najnowsza reklama marki Visa pt. The Difference [Różnica] będąca częścią olimpijskiej kampanii prowadzonej pod hasłem Go World.  W tym przepełnionym emocjami spocie Visa przekonuje nas, że to nasze oklaski, okrzyki, wstrzymane oddechy i wspólne kibicowanie sprawia, że sportowcy osiągają szczyty swoich możliwości.

Spot pt.  Visa Olympics London 2012: „The Difference” Go World Commercial pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zgromadził już ponad 517 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Kampanię Visa przygotowała agencja TBWA\Chiat\Day z Los Angeles.   W spocie pojawiają się zaś znani olimpijczycy: tyczkarka Yelena Isinbaeva oraz pływak Michael Phelps.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: