Idealne piwo wymaga idealnego baru według Heinekena

Pod koniec 201o roku Heineken rozpoczął swoją obecną globalną kampanię, prowadzoną pod hasłem Open Your World, świetnym spotem pt. The Entrance [Wejście], kilka miesięcy później pojawił się drugi spot pt. The Date [Randka] – obie reklamy zrealizowała agencja Wieden+Kennedy z Amsterdamu.  Teraz pojawia się trzeci spot z tej serii – przygotowany przez inną holenderską agencję, TBWA\Neboko – w którym trzech kumpli zapuszcza się do dość obskurnego baru.  Miejsce to raczej nie wróży udanego wieczoru aż do momentu, gdy panowie zamawiają sobie po Heinekenie…

Spot pt. Heineken – The Switch  pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zgromadził 70 tysięcy wyświetleń i 4 tysiące share’ów na Facebooku.  Można przypuszczać, że to dopiero początek wirusowej kariery tego świetnego filmiku, który wyreżyserował Martin Krejci.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: