Z dedykacją dla wszystkich rodziców małych sportowców…

Bounty, marka papierowych ręczników należąca do koncernu Procter & Gamble, prowadzi już kampanię powiązaną ze zbliżającymi się Igrzyskami Olimpijskimi London 2012.  W spocie telewizyjnym, który cieszy się sporym powodzeniem również w internecie, obserwujemy domowe treningi kilkorga dzieci, które w otoczeniu wazonów, szklanek i innych „przeszkód” ćwiczą gimnastykę artystyczną, tenis stołowy czy skok wzwyż…

Spot pt.  Bounty – Let The Spills Begin (London 2012 Olympic Games)  pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 4.5 tysiąca share’ów na Facebooku.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: