Teraz jest czas dla młodych piłkarzy według Nike Football

Z okazji zbliżającego się EURO2012 marka Nike wypuściła globalną kampnię pod hasłem My Time Is Now [To jest mój czas], która swoim rozmachem przypomina nieco epicki spot Write the Future z 2010 roku, przygotowany na Mundial w RPA. Głównym wehikułem kampanii Nike jest 3-minutowy spot, w którym m.in. pojawiają się tacy gracze młodego pokolenia jak Neymar, M’Vila, Gotze, którzy muszą się zmierzyć z uznanymi gwiazdami, takimi jak: Ronaldo, Ribery, Wesley Sneijder i Danny Welbeck.  W małej rólce możecie również wypatrzyć koszykarza LeBrona Jamesa.

Spot pt. NIKE FOOTBALL: MY TIME IS NOW pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już w iście ekspresowym tempie zgromadził ponad 2.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 265 tysięcy share’ów na Facebooku.  Ale ten główny spot to nie wszystko, co Nike przygotowało w ramach tej kampanii – warto się udać na oficjalny kanał Nike Football na YouTube, by odkryć w powyższym filmie specjalne ukryte „tunele” pozwalające zajrzeć głębiej w wybrane wątki spotu…  Kampanię przygotowała agencja Wieden+Kennedy London.

One Response to Teraz jest czas dla młodych piłkarzy według Nike Football

  1. […] listach najpopularniejszych virali w czołówce ciągle znajduje się spot Nike pt. My Time Is Now przygotowany z okazji EURO 2012, ale w międzyczasie za oceanem odbył się finał koszykarskiej […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: