T-Mobile śpiewająco zaprasza do domu na święta

Marka T-Mobile przyzwyczaiła nas już do swoich wystawnych quasi-flashmobów, które są zawsze perfekcyjnie zaplanowanymi, przygotowanymi i wyreżyserowanymi eventami, których głównym celem jest późniejsze wirusowe rozprzestrzenianie ich filmowego nagrania, spójne ze sloganem marki: Life’s for sharing.  Najnowsza tego rodzaju akcja – pt. Home For the Holidays Surprise – została przeprowadzona przez T-Mobile w USA z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia – w Woodfield Mall, jednym z podmiejskich centrów handlowych w okolicach Chicago, gdzie wykonano świąteczny klasyk „(There’s No Place Like) Home For The Holidays”.

Spot pt.  T-Mobile’s Home For The Holidays Surprise  pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2 miliony wyświetleń na YouTube. Spot wyreżyserował Alfonso Gomez-Rejon, a za stronę muzyczną odpowiedzialny był Paul Mirkovich.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: