Catvertising czyli nowa, prężna kategoria reklamowa…

John St. – kanadyjska agencja reklamowa z Toronto – wypuściła video-podpuchę, w którym przedstawiciele tej agencji z powagą komunikują, że cały swój biznes skoncentrują od teraz na nowej gałęzi reklamy, którą określają jako Catvertising czyli filmiki z kotami w rolach głównych.  Jak powszechnie wiadomo koty są niemal pewnym gwarantem sukcesu viralowego na YouTube – ludzie po prostu uwielbiają je oglądać w akcji, jak chociażby w zeszłorocznym filmiku od IKEA.  Być może więc pomysł powołania pierwszej na świeci „catvertising agency” nie jest wcale głupim żartem!?

Spot pt. Catvertising  pojawił się w sieci równo tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 595 tysięcy wyświetleń na YouTube i 183 tysiące publikacji na Facebooku!  Jak na autopromocję niewielkiej lokalnej agencji z Kanady, to wynik naprawdę robi wrażenie!  Czyli może jednak warto założyć agencję, która zajmie się tylko robieniem filmików z kotami??

4 Responses to Catvertising czyli nowa, prężna kategoria reklamowa…

  1. […] kanadyjska agencja reklamowa John St. – która w ubiegłym roku ukuła pojęcie catvertising i ogłosiła, że swoją działalność koncentruje właśnie na reklamach z udziałem kotów, jako […]

  2. read text messages pisze:

    you’re really a excellent webmaster. The website loading speed is amazing. It sort of feels that you’re doing any unique
    trick. Also, The contents are masterpiece. you’ve performed a magnificent job on this matter!

  3. […] dzięki któremu dowolny filmik może stać się viralem oraz wprowadziła do użytku pojęcie CATVERTISING‘u czyli tworzenia filmów z udziałem kotów, które jak wiadomo gwarantują popularność w […]

  4. […] Spot pt. jane st.  pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 200 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Nie jest to może jakiś oszałamiający wynik, ale pamiętajmy, że to tylko autopromocyjny spot niewielkiej kanadyjskiej agencji, która nie przeznaczyła na jego promocję żadnego szczególnego budżetu… Przy okazji warto przypomnieć, że to właśnie agencji John St. zawdzięczamy takie terminy jak ExFEARiential marketing czy Catvertising… […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: