To już wiedz, że w Tesco coś się mocno dzieje…

Prawdziwym viralowym hitem ostatnich 2 tygodni na naszym lokalnym rynku jest internetowa reklama Tesco nawiązująca do równie popularnych na YouTube kazań nawiedzonego księdza Piotra Natanka.  Henio, animowany bohater kampanii Tesco, przebrany w kostium Batmana, podniosłym tonem zwraca naszą uwagę na ewidentne symptomy działania sił nieczystych w Tesco…

Spot pt. Nieemitowana reklama Tesco pojawił się w sieci zaledwie 10 dni temu, a już zdołał zgromadzić blisko 1.5 miliona wyświetleń na YouTube, co jak na polskie warunki robi duże wrażenie.  Spot przygotowała agencja interaktywna Pride & Glory, ale ponoć nie został on oficjalnie zaakceptowany przez Tesco i jak na razie nie pojawił się na jego kanale na YouTube.  Sporą rolę w rozprzestrzenieniu virala odegrał Facebook, gdzie użytkownicy spontanicznie dzielili się spotem ze znajomymi.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: