Niema miłość ojca w łzawej reklamie ubezpieczeń na życie z Tajlandii

Od dawna wiadomo, że sukces wirusowy zapewniają humor, seks, małe dzieci, słodkie zwierzątka, znani celebryci…  ale do tej listy można też dopisać maksymalnie melodramtyczne historie, które łapią za gardło i wyciskają łzy – bez względu na to jak bardzo wrażliwy/a jesteś!  Tą drogą poszedł wywodzący się z Bangkoku tajlandzki ubezpieczyciel Thai Life Insurance, który właśnie wypuścił nową reklamę pt. Silence of Love [Cisza Miłości] – przed obejrzeniem proponuję zaopatrzyć się w chusteczki!

Spot pt. Silence of Love  pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 460 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Reklamę Thai Life Insurance przygotowała agencja Ogilvy & Mather Bangkok i jest to już kolejny reklamowy wyciskacz łez od Thai Life.  Dla przykładu dwa lata temu internauci wzruszali się spotem pt. Melody of Life [Melodia życia].

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: