Pierwszy animowany tatuaż od Ballantine’s

Ballantine’s, szkocka marka whisky, prowadzi aktualnie kampanię reklamową pod hasłem Leave an Impression [Zostaw ślad].  Częścią tej kampanii – której centrum jest fanpage na Facebooku – było zrealizowanie pierwszego animowanego tatuażu.  Zadania podjął się paryski tatuażysta – niejaki K.A.R.L. – który 16 czerwca 2011 roku wykonał ów tatuaż na oczach internautów, którzy na żywo mogli komentować i wpływać na ostateczny wygląd dzieła…

Spot pt. First Ever Animated Tattoo – By K.A.R.L.  pojawił się w sieci 4 lipca i do dziś zgromadził już ponad 1.1 miliona wyświetleń na YouTube.  Chłopak o imieniu Marco, który poddał się tatuażowi, nie tylko zostawił ślad, ale też zostawiono spory ślad na nim…  Kampanię przygotowała agencja Publicis.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: