Pieska impreza z lodówką pełną piwa Bud Light

Zapewne jeszcze przez parę dni będziemy żyli nowymi reklamami, których premiery miały miejsce podczas niedzielnego Super Bowl, ale w końcu na ten dzień wiele znanych marek przygotowuje swoje najważniejsze reklamy w całym roku.  Tradcyjnie piwna marka Bud Light obstawiła Super Bowl kilkoma nowymi spotami, a według badania Ad Meter prowadzonego w czasie transmisji meczu na grupie widzów, najbardziej lubianymi reklamami tegorocznej edycji Super Bowl były dwa spoty z psami w rolach głównych.  O jednym z nich – reklamie chipsów Doritos z mopsem  pisałem już – tymczasem drugą równie wysoko ocenioną reklamą okazał się spot piwa Bud Light pt.  Dog Sitter [Opiekun psów].

Spot ten opublikowano w sieci 4 dni temu, a dzięki famie jaką zdobył podczas Super Bowl, jego licznik wyświetleń na YouTube pokazuje w tej chwili ponad 730 tysięcy wyświetleń.  Po raz kolejny potwierdza się zasada, że uwielbiamy oglądać nasze domowe zwierzęta w filmach reklamowych…  Reklamę przygotowała agencja DDB Chicago, a wyreżyserował ją Baker Smith.

One Response to Pieska impreza z lodówką pełną piwa Bud Light

  1. […] wcielenie w reklamie piwa Bud Light.  Z resztą Bud Light również w ubiegłym roku przygotował psią reklamę na Super Bowl…  W tym roku bohaterem jest niezwykle zręczny piesek o imieniu Weego – […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: