Piwo Bud Light niestety nie może robić reklam 3D…

Podczas finałowych meczów dwóch konferencji amerykańskiego footballu (NFC i AFC), które odbyły się w ostatnią niedzielę, a poprzedzają wielki finał ligi NFL czyli Super Bowl popularna w USA marka piwa Bud Light pokazała swoją najnowszą reklamę, która być może będzie również jednym ze spotów emitowanych właśnie podczas tegorocznego Super Bowl.  Bud Light idąc za popularnym trendem kinowym chciało zrealizować swoją najnowszą reklamę w technologii 3D, ale podczas testów konsumenckich okazało się, że z taką reklamą mogą być pewne problemy…

Spot pt.  Bud Light 3D Test Commercial  pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zgromadził na swoim koncie ponad 23 tysiące wyświetleń na YouTube.  Reklamę przygotowała agencja DDB, która na luzie zamieściła w spocie też zabawny disclaimer o treści:  No stunt people were harmed in the making of this commercial, because, well, they’re stunt people  [Żaden kaskader nie ucierpiał podczas kręcenia tej reklamy, ponieważ, no cóż, są oni w końcu kaskaderami].

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: