Złodziej klocków Lego w akcji

W najnowszym notowaniu listy najpopularniejszych virali na YouTube na wysokim 5. miejscu zadebiutował filmik promujący klocki Lego  pt. The Brick Thief: A LEGO Short Film  [Złodziej klocków].   Spot przeznaczony jest jedynie do internetu, a wygląda na całkiem wysokobudżetową produkcję. Lego najwyraźniej targetuje rodziców-internautów…

Spot przygotowany przez agencję Pereira & O’Dell pojawił się w sieci dwa tygodnie temu i w tym czasie zanotował ponad 770 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Jest to swego rodzaju kontynuacja ubiegłorocznego wirusowego filmiku Lego pt. CL!CK, który również odniósł spory sukces na YouTube i dziś ma na koncie ponad 1.2 miliona wyświetleń.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: