Dacia Duster – europejska jakość za rumuńską cenę?

Rumuńska marka samochodów Dacia, należąca obecnie do francuskiego koncernu Renault, wypuściła do sieci viralowy spot dla swojego nowego modelu cross-over SUV’a Dacia Duster, w którym para niemieckich emerytów próbuje utargować za niego dobrą cenę, ale rumuński sprzedawca w salonie jest nieugięty, a dodatkowo obie strony nie szczędzą sobie ostrych wiązanek słownych…  Hasło kampanii:  European top quality for a Romanian bargain  [Najwyższa europejska jakość za okazyjną rumuńską cenę].

Ilość inwektyw słownych na 1 minutę i 46 sekund tego spotu jest rzeczywiście imponująca.  Spot pt.  Banned Dacia ad  [Zakazana reklama Dacii]  pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zgromadził ponad 70 tysięcy wyświetleń.  Film zrealizowała agencja Artcore, a wyreżyserował go Berend Boorsma.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: