Współczesna wersja historii narodzin Jezusa przebojem viralowym

W poświątecznym tygodniu na 1. miejsce listy najpopularniejszych virali na YouTube wskoczył niespodziewanie autopromocyjny spot portugalskiej agencji interaktywnej Excentric  pokazujący jak mogłaby wyglądać historia narodzin Chrystusa, gdyby wydarzyła się obecnie, w dobie internetu.  A wszystko zaczyna się od tego, że Maryja na swojego iPhone’a dostaje wiadomość od Archanioła Gabriela, że wkrótce zostanie matką syna Bożego…  Google Maps, Wikipedia, Twitter, Facebook, YouTube, Gmail, Amazon, FourSquare – wszystkie te znane nam dobrze serwisy wykorzystywane są przez bohaterów tej historii!

Spot pt.  The Digital Story of the Nativity  [Cyfrowa historia narodzin Chrystusa] pojawił się w sieci 13 grudnia i do dziś zgromadził imponujące 8.5 miliona wyświetleń na YouTube.   Ogromny sukces filmiku z pewnością zwróci uwagę na Excentric – mało znaną agencję z Portugalii, która w tak oryginalny sposób postanowiła życzyć wszystkim Happy Digital Christmas.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: