Nocne igraszki stu kotów w sklepie IKEA

Gdy prawie 3 tygodnie temu w sieci pojawił się brytyjski spot promujący nowy katalog IKEA  pt. Happy Inside z kotami w rolach głównych, nie sądziłem, że stanie się on aż takim przebojem wirusowym.  Oczywiście koty mają wielu fanów, ale widywałem już znacznie ciekawsze reklamy z udziałem tych wdzięcznych zwierząt. Pomysł na ten spot był prosty – pewnej nocy do sklepu IKEA w Wembley zostaje wpuszczona setka obcych sobie, domowych kotów, a wszystko to, co się z nimi dzieje wewnątrz całkowicie pustego sklepu zostaje sfilmowane przez ustawione tam wcześniej kamery.  A oto zmontowany z nagranego materiału 60-sekundowy spot telewizyjny.

Spot prezentujący najlepsze kocie momenty z nocnego eksperymentu osiągnął już ponad 950 tysięcy wyświetleń, ale do sieci trafił również 4-minutowy filmik „making of” – zza kulis realizacji tej reklamy i co ciekawe to właśnie ten materiał video jest znacznie chętniej oglądany od perfekcyjnego spotu TV – filmik pt. Herding cats zgromadził już bowiem ponad 2.6 miliona wyświetleń. 

Kampanię IKEA „Happy Inside” przygotowała agencja Mother London.  A gdybyście chcieli rzucić okiem na koci katalog („cat-alogue”) brytyjskiej IKEI to zapraszam tutaj:  http://ikeacat-alogue.co.uk/.

2 Responses to Nocne igraszki stu kotów w sklepie IKEA

  1. IKEA online pisze:

    Świetne filmiki:D Do tej pory lubię je sobie czasem oglądnąć… ludzie z IKEI to mają głowę 🙂

  2. […] YouTube – ludzie po prostu uwielbiają je oglądać w akcji, jak chociażby w zeszłorocznym filmiku od IKEA.  Być może więc pomysł powołania pierwszej na świeci „catvertising agency” nie […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: