Roger Federer naśladuje legendarnego Wilhelma Tella

Roger Federer, gwiazdor tenisa pochodzący z Szwajcarii, jest ambasadorem kilku globalnych marek – jedną z nich jest Gillette.  Podczas kręcenia spotu promocyjnego dla Gillette w Wielkiej Brytanii zainscenizowano sytuację, w której Szwajcar postanawia zmierzyć się z legendą swojego krajana Wilhelma Tella, który – jak głosi legenda – zestrzelił z kuszy jabłko ustawione na głowie swojego syna.  Zamiast jabłka mamy butelkę, a zamiast kuszy rakietę tenisową – Federer dwukrotnie powtarza swój trik z sukcesem.

Oczywiście trudno uwierzyć, żeby to nagranie było zupełnie spontaniczne, choć trzeba przyznać, że zadbano o pozory.  Jak zwykle sam Federer zachowuje się mało naturalnie, co tym bardziej wskazuje, że cała sytuacja została wyreżyserowana.  Spot ten opublikowano na oficjalnym kanale Gillette UK na YouTube zaledwie 2 dni temu, a jego licznik wyświetleń już przekroczył magiczną barierę 1 miliona!

One Response to Roger Federer naśladuje legendarnego Wilhelma Tella

  1. […] pamiętacie ubiegłroczony viral Gillette z Rogerem Federerem, to ten przypadek jest bardzo podobny – podczas sesji zdjęciowej do jakiejś reklamy dla tej […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: