Kopnij kota na drzewo czyli nowa reklama Paddy Power

Paddy Power to brytyjska firma bukmacherska słynąca z nieco odjechanych reklam. Tym razem spot reklamowy pt. Blind Football  pokazuje dość niezwykły mecz piłkarski, w którym zawodnicy obu drużyn (niewidomi?) grają z opaskami na oczach.  Jedna z drużyn nosi uroczą nazwę Blind Wanderers F.C.   Zabawa jest przednia, tylko pewien przypadkowy kot wydaje się nieco mniej uradowany, gdy niespodziewanie staje się substytutem piłki…

Warto w tym miejscu przypomnieć wcześniejszy spot Paddy Power  pt. Takeaway z marca 2010, który również zrobił karierę wirusową i wywołał falę protestów na Wyspach.  Tym razem akcja rozgrywa się w hinduskiej restauracji, gdzie kilku niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich kończy jeść kolację…

Spot ten  zanotował jak dotąd ponad 144 tysiące wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: