Bielizna bardzo nie w stylu Twojej mamy

Lane Bryant to amerykańska marka odzieży dla pań z bardzo dużym biustem. Tydzień temu w sieci pojawiła się lekko prowokacyjna reklama TV bielizny marki Lane Bryant, w której wystąpiła modelka Ashley Graham.  Spot pewnie nie zrobiłby większej kariery, gdyby firma Lane Bryant skutecznie nie doczepiła mu etykietki „zakazanej reklamy” – ogłoszono bowiem, że dwie główne stacje telewizyjne: ABC i Fox odmówiły emisji tego spotu poza godzinami nocnymi, podczas gdy reklamy „zwykłej bielizny” emitowane są przez cały dzień.  Agencja obsługująca Lane Bryant zadbała, by w mediach pojawiły się artykuły z przyciągającymi uwagę nagłówkami w stylu:  Are Ashley Graham’s Breasts Too Big for TV  [Czy piersi Ashley Graham są za duże dla telewizji?].  Okazuje się jednak, że cała ta akcja to jedna wielka mistyfikacja – stacje telewizyjne wcale nie odmówiły emisji spotu, ale wykreowany sztucznie buzz przyczynił się do znaczącego sukcesu viralowego!

Spot Lane Bryant pt. So Not What Mom Would Wear wskoczył w tym tygodniu na 1. miejsce listy najpopularniejszych virali z wynikiem ponad 2.3 miliona wyświetleń!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: