Heineken przedstawia facetów z talentem

W 2009 roku Heineken zasłynął swoją przebojową reklamą TV pt. Walk-in Fridge, która z humorem uchwyciła różnice płci i stała się również hitem viralowym.  Teraz holenderski browar powraca do sprawdzonego schematu i w spocie pt. Men with Talent pokazuje zabawne różnice płci na przykładzie kontrastu programów telewizyjnych, które podobają się paniom i panom…

Spot zadebiutował w sieci 3 dni temu, a już osiągnął ponad 750 tysięcy wyświetleń.

One Response to Heineken przedstawia facetów z talentem

  1. […] piwa do celów muzycznych przypomina nieco zabawną reklamę konkurencyjnego piwa Heineken pt. Men with Talent   z początku tego […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: