Czas na przerwę, czas na orangutana…

Greenpeace postanowiło wykorzystać marketing wirusowy, by uderzyć w giganta spożywczego Nestle, który do produkcji swoich słynnych batoników KitKat wykorzystuje olej palmowy, kupowany od firm zaangażowanych w niszczenie indonezyjskich lasów deszczowych. Działalność firm, z którymi Nestle ma relacje handlowe, może się przyczynić do wyginięcia orangutanów, które zamieszkują tamte rejony. 

Ociekający krwią orangutanów spot Greenpeace pojawił się w sieci 2 tygodnie temu, wywołał sporą wrzawę na serwisach społecznościowych, a na YouTube osiągnął już ponad 200 tysięcy wyświetleń. Więcej informacji o akcji Greenpeace możecie znaleźć na stronie: http://www.greenpeace.pl/kitkat/.

One Response to Czas na przerwę, czas na orangutana…

  1. […] lasów deszczowych.  W marcu dostało się wielkiemu koncernowi Nestle i jego marce batoników KitKat, a teraz ostrze marketingu wirusowego dosięgnęło mleczarskiego giganta z antypodów – […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: